top of page

FACILITY

SEFACILITY flexibel en daadkrachtig, stabiel in ontzorgen!

 

Wij leveren personeel voor uw Facilitaire afdeling:

​

  • Receptionistes

  • Telefonistes

  • Medewerkers Servicedesk

  • Huismeesterservice

  • Schoonmaakdiensten

  • Verkeersregelaars

  • EHBO

  • Facilitair Coördinator

  • Facility Manager

​

RECEPTIONISTE

 

De taken van een receptioniste kunnen het volgende omvatten:

​

  • Uw gasten verwelkomen

  • Verstrekken van toegangspassen

  • Bedienen telefooncentrale

  • Bedienen slagboom

  • Sleutelbeheer

  • Agendabeheer

  • Reserveren vergaderzalen

  • Verzorgen lunch

  • Cameratoezicht

  • Autoparkbeheer

  • Administratie

​

Onze vaste receptionistes verschijnen op uw locatie desgewenst in een keurig maatkostuum en zijn gecertificeerd. Zij hebben ruime ervaring in het receptiewerk en het bedienen van een telefooncentrale. Ook beschikken wij over medewerkers die gewend zijn met FMIS systemen te werken en in het bezit zijn van meerdere beveiligingsdiploma's.

MEDEWERKER SERVICEDESK

 

U heeft een servicedesk of wilt deze nieuw opzetten in uw bedrijf? Wij hebben voor u de juiste ervaren medewerkers die de servicedesk op een professionele manier kunnen bezetten. Zij hebben ervaring in het bedienen van een telefooncentrale, kennis van MS Office en kunnen werken met FMIS-systemen.

HUISMEESTERSERVICE

 

Er is niets zo veelzijdig als een huismeester. De huismeester kan u (tijdelijk) technisch ondersteunen waar u handen tekort komt. De huismeester is verantwoordelijk voor een representatieve en ordelijke omgeving van uw gebouw. Hij signaleert en repareert allerhande gebreken en let op de veiligheid in en om uw pand. Neemt u contact met ons op om uw wensen te bespreken.

Security Hostess
MEER INFORMATIE?

 

Bel of mail voor meer informatie of maak een vrijbijvende afspraak!

 

EMAIL: info@sefacility.nl​
033-2450657
06-36185193
TELEFONISTES

 

U heeft behoefte aan extra ondersteunend personeel voor uw telefoonverkeer in uw organisatie? Onze ervaren telefoniste is het visitekaartje voor uw bedrijf, zowel mondeling aan de telefoon als face to face aan uw receptie. Onze medewerkers zijn tevens full- en parttime inzetbaar en kunnen desgewenst meerdere taken uitvoeren zoals administratie en dergelijke.

Facility Coördinator

 

Om uw facilitair manager te ondersteunen of om uw praktijk te managen kan er gebruik gemaakt worden van onze facility coördinator. De facility coördinator is de spin in het web van uw bedrijf. Deze is er verantwoordelijk voor dat alle facilitaire zaken op rolletjes lopen en waar nodig bijstuurt. De facilitair coördinator legt verantwoording af aan de facilitair manager. Informeert u naar de mogelijkheden!

Facility Management

 

Of het nu gaat om een tijdelijke invulling van uw facilitaire bedrijf of u wilt graag advies over hoe u uw Facilitaire afdeling op de meest effectieve en efficiënte manier kunt inrichten dan staan wij graag voor.u klaar. Graag willen wij met u mee denken. Na het intakegesprek gaan wij samen met u kijken welke specialist voor uw bedrijf het meest geschikt is. Er word een plan samengesteld waarbij we duidelijke afspraken maken en taken afbakenen.

bottom of page